Computron:  Μεταχειρισμένα Laptop και PC

Συνέχεια στο Κυρίως Περιεχόμενο »

Your shopping cart is empty
Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής

Επιστροφές - Κωδικός RMA

Σας ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε για τις αγορές σας, και σας ζητούμε συγνώμη άν έχετε κάποιο πρόβλημα με εμπόρευμα που αγοράσατε.
Θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημά σας  άμεσα.

Σας υπενθυμίζουμε ότι για οποιαδήποτε ενέργιά μας, είναι απαραίτητο να μας αποστείλετε μαζύ με το προιόν, και την απόδειξη λιανικής (ή αντιγραφο του τιμολογίου, αν εκδόθηκε τιμολόγιο)

Για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, είναι απαραίτητο να συμπληρωθεί η παρακάτω φόρμα. Τα πεδία με κόκκινο αστερίσκο, είναι υποχρεωτικά.
Αφού υποβάλετε τη φόρμα, θα έρθουμε σε επαφή μαζύ σας, δίνοτάς σας κωδικό Έγκρισης  Επιστροφής Εμπορεύματος (κωδικός RMA), και οδηγίες για την αποστολή.

Παρακάτω θα βρείτε οδηγίες για τη συμπλήρωση της Φόρμας.

Αριθμός Παραγγελίας (Υποχρεωτικό Πεδίο.)
Θα τον βρείτε στη γραπτή εγγύηση που σας αποστείλαμε μαζύ με το προιόν 
Αν  τη χάσατε, δεν πειράζει. Απλά γράψτε "Χαθηκε"

Κωδικοί Ασφαλείας  (Υποχρεωτικό Πεδίο)
Θα τους βρείτε στη γραπτή εγγύηση, 

Αιτία Αποστολής Εμπορεύματος  (Υποχρεωτικό Πεδίο.  Επιλέξτε μία από τις παρακάτω)

Παρέλαβα Προιόν Ελαττωματικό ή Ασύμβατο 
Το προιόν που παρέλαβα δε λειτουργεί όπως αναμένεται, ή δεν κουμπώνει στο μηχάνημά μου,  . 

Βλάβη Εντός Εγγύησης
Το προιόν λειτούργησε κανονικά για κάποιο χρονικό διαστημα, αλλα παρουσίασε κάποια βλάβη μέσα στα χρονικά πλαίσια της εγγύησης 

Βλάβη Εκτός Εγγύησης
Το προιόν λειτούργησε κανονικά για κάποιο χρονικό διαστημα, αλλα παρουσίασε κάποια βλάβη τη λήξη της εγγύησης 

Ζημία κατά τη Μεταφορά
Προκληθηκε ζημία κατά τη μεταφορά. 

Υπαναχώρηση
Η επιλογή αυτή γίνεται άν ζητάτε την επιστροφή χρημάτων. Για τους όρους και προυποθέσεις, παρακαλώ πηγαίνετε εδώ

Παρέλαβα Λάθος Προιόν
Η επιλογή αυτή γίνεται αν στάλθηκε προιόν εντελώς διαφορετικό από ότι παραγγείλατε. 

Βλάβη σε Μηχάνημα Άλλης Πηγής
Το προιόν δεν αγοράστηκε από την Computron, αλλα θα θέλατε να το επισκευάσει η Computron.
Συνήθως δεν κάνουμε επισκευές σε μηχανήματα που δεν αγοράστηκαν από μας.

Άλλη Αιτία
Αν καμία από τις επιλογές δεν ισχύει, τοτε επίλέγετε "Άλλη Αιτία"

Προτεινόμενη Λύση
Οι επιλογές είναι: Επσκευή, Αντικατάσταση, Επιστροφή Χρημάτων. Η τελεταία επιλογή, ισχύει ΜΟΝΟ για την περίπτωση που ο πελάτης σαν αιτία αποστολής, επιλέξει "Υπαναχώρηση". Στην περίπτωση αυτή μαζύ με τα στοιχεία πελάτη, πρεπει να συμπληρωθουν και στοιχεία για την πληρωμή

 Στοιχεία Πελάτη  
Τα τρία πρωτα πεδία (Ονοματεπώνυμο, Email, Τηλέφωνο) είναι αυτονόητα.
Τα πεδία "Τραπεζα και Λογαριασμός IBAN" και  "Δικαιούχος του λογαριασμου" είναι προαιρετικά πεδία, και υμπληρώνονται μονο αν επιλέξατε σαν αιτία αποστολής "Υπαναχωρηση". Προτού συμπληρώσετε το πεδίο IBAN, παρακαλούμε  παρακαλούμε δειτε εδώ.

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Φροντίσουμε να απαντήσουμε στα αιτήματα RMA σε 1 εργάσιμη μέρα. Στη χειροτερη πρίπτωση, σε 2 εργάσιμες μέρες. Αν σε 2 εργάσιμες ημέρες δεν έχουμε απαντήσει, σημαίνει ότι για κάποιο τεχνικό λόγο δε λάβαμε το αίτημά σας, ακόμα και αν σας έχει σταλεί email που λέει οτι το παραλάβαμε.  Σ' αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε καλέστε μας.
Το πρόβλημα αυτό παρατηρήθηκε σε περιπτώσεις που ο πελάτης χρησιμοποίησε email της yahoo  (π.χ. pelatis@yahoo.gr).  

 

RMA - Αίτηση

Στοιχεία Εμπορεύματος

Αιτία Αποστολής Και Περιγραφή Προβλήματος

Στοιχεια Πελάτη

* Υποχρεωτικά Πεδία