Σας ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε για τις αγορές σας, και σας ζητούμε συγνώμη άν έχετε κάποιο πρόβλημα με εμπόρευμα που αγοράσατε. 
Θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημά σας  άμεσα.

Σας υπενθυμίζουμε ότι για οποιαδήποτε ενέργειά μας, είναι απαραίτητο να μας αποστείλετε μαζί με το προιόν, και την απόδειξη λιανικής (ή αντιγραφο του τιμολογίου, αν εκδόθηκε τιμολόγιο)

Για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε  είναι απαραίτητο  να μας καλέσετε, για να σας δώσουμε Κωδικό RMA, τον οποίο πρέπει να αναγράψετε στο πακέτο που θα μας επιστρέψετε.

Προσοχή: Πακέτα χωρίς τον Κωδικό RMA δε γίνοται αποδεκτά !